CAP OU PAS CAP?

5 Mar 2012

Yine...

Kayıp gitti yine avuçlarımın arasından hayat... El salladım arkasından.gülümsedi yüzüm,içimden gözyaşlarını akıtırken kalbime.Her uğurlayışımda eksiliyorum.hepsinde biraz daha fazla.Sonra farkına varmaya başlıyorum,bu gidişin son değil,sadece ilklerden biri olduğunun.''gideceksen hiç gelme'' de diyemiyorum. Hep gel istiyorum.gittiler onlarda gittiler. Onlar gelmez,dönmez ama sen gel,dön.beklemeye alıştım ben gözümü yollarda bırakıyorum senin için. Yetmedi. bir ayda gelsen yetmez artık çünkü sonu hep yarım kalıcak hikayemizin başka bir şehirde başka hikayelere başlıyorsun,bizimki hep yarım kalıyor. Bende mutluydum bir aralar hani neredeyse eksiksiz derler ya işte öyle. şu sıralar çok eksik.durgunum,duruldum artık büyüdünüz benide büyümek zorunda bıraktınız.Bende büyüdüm.Ama bak hala ağlıyorum..
       

            ''Ağlarım,ağlarım geceler boyunca anılar dalga dalga sahilime vurunca 
          bir selam gelince sela verilince ağlarım ''arkadaş'' şarkısını duyunca..


                                                                                                                               O kendini bilir.

No comments:

Post a Comment